A Review Of سامانه ثبت شرکت

Wiki Article

برای تغییر آدرس شرکت به مکان جدید بعد از طی مراحل در سایت مربوطه پیامی مبنی به غیر معتبر بودن آدرس مقصد در هنگام ثبت نهایی نشان داده میشود…

بازنشسته شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(معاون فتی-تانکر)می باشم.

عموما برای ثبت شرکت دانش بنیان ، شرکت سهامی خاص مناسب تر است. اعضای شرکت دانش بنیان می بایست بدین گونه چیده شوند: حداقل دو نفر از اعضای هیئت مدیره باید مدرک کارشناسی ارشد به بالا و یا اختراعی ثبت شده داشته باشند و یا عضو هیئت علمی دانشگاه باشند.

• کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند .

تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود. در شرکت‌های نسبی مسئولیت شرکا به نسبت آورده‌شان است. همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت نسبی طبق قانون محدودیتی ندارد.

برای انجام کارهای ساختمانی وعمرانی چه نوع شرکتی مناسب تر است

یا بهتره برای پیشرفت کاری و ایجاد قرارداد های سازمانی نوع انتخاب شرکت رو مسئولیت محدود ثبت نکنم؟؟؟؟؟

• شامل ارائه خدمات حسابرسی و بازرسی قانونی شرکتها و ارزیابی سال مالی آنها و خدمات مالی و مالیاتی و نظارت بر تصفیه

در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.

تمام تصمیمات هیئت‌مدیره شرکت باید در قالب صورت‌جلسه تنظیم شوند و به اداره ثبت شرکت‌ها تسلیم گردند. گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است. نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است.

سوالی داشتم سه نفر میخواهیم اکو website موزه در شهرستان راه اندازی کنیم چه شرکتی برای انجام این کار مناسب است ایا ثبت شرکت ضروری است

اظهارنامه ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد.

یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند.

حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت سامانه ثبت شرکتها نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت تعاونی تولید و مصرف مبلغ صد میلیون ریال است. گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها.

Report this wiki page